Hoe werkt het?

Wat leuk dat je gebruik gaat maken van van de Fietsenstunt VIP Kaart! Je scoort hier de leukste uitjes met kortingen tot wel 70%! Van theatervoorstellingen, pretparken en dierentuinen tot bioscopen, musea en wellness faciliteiten… Er zit voor ieder wat wils bij. We leggen je hier graag uit hoe het werkt.

Registreer jouw unieke code
Heb je een unieke Fietsenstunt VIP-code ontvangen? Deze dien je éénmalig te registreren. Dat doe je hier. Heb jij nog geen unieke code ontvangen? Bekijk op fietsenstunt.nl/vipkaart hoe je de code kan ontvangen.

Na jouw registratie heb je 2 jaar onbeperkt toegang tot het Fietsenstunt VIP-platform en kan je profiteren van alle deals. Schrijf je ook in voor de nieuwsbrief via jouw account en mis niets! 

Kies jouw product of dienst
Naar de dierentuin? Heerlijk ontspannen in de sauna? Op ontdekkingstocht in het museum? Het kan allemaal met de Fietsenstunt VIP Kaart!

Heb je iets op het oog en wil je meer informatie? Klik op de ‘info & bestel’ button zodat je rustig kunt lezen wat het product of de dienst precies inhoud. Ben je na het lezen nog steeds enthousiast? Dan kun je direct verder met het bestellen van de tickets of het product. De voorpret kan beginnen!

Het bestellen duurt slechts enkele minuten. Selecteer hetgeen dat je wilt bestellen, scrol naar beneden en klik op 'bestellen'. Kies het aantal en klik vervolgens op 'winkelwagen'. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kun je jouw bestelling afronden.

Betaal jouw bestelling
In de winkelwagen zie je een overzicht van jouw bestelling. Controleer jouw persoonlijke gegevens en het aantal producten in de winkelwagen. Klopt alles? Dan kan je jouw aankoop bevestigen en betalen. Kies de gewenste betaalmethode en rond jouw bestelling af.

Geniet van jouw bestelling
Je ontvangt jouw e-voucher binnen 15 minuten op het opgegeven e-mailadres. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eventjes de SPAM-folder van je mail. Vind je hier ook niets? Neem dan contact met ons op.

Fysieke producten kun je 3 tot 5 werkdagen na de bestelling thuis verwachten. De verzendkosten zijn altijd al bij de prijs inbegrepen. Let wel op, er wordt bij het versturen van fysieke producten geen gebruik gemaakt van Track & Trace.

Heb je een vraag of wil je iets retourneren?
Stuur ons een berichtje via promotions@touchincentive.com. We proberen jouw vraag of opmerking binnen 3 werkdagen per mail te beantwoorden.

Wil je liever één van onze collega’s spreken? Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 010 - 204 30 75. Onze klantenservice zit van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur voor je klaar!

Alvast heel veel plezier met jouw bestelling!